Clasamentul Google explicat: Cum decide Google ce site-uri web să claseze atunci când caută?

Google clasifică site-urile web în următoarele moduri:

Google folosește crawlerele web pentru a indexa și scana paginile pentru a clasifica site-urile web. Fiecare pagină este evaluată conform evaluării Google cu privire la autoritatea și utilitatea sa pentru utilizator. Google ordonează apoi paginile dintr-o pagină cu rezultatele căutării folosind un algoritm care include peste 210 de factori.

Potrivit Google, apariția mai sus pe paginile cu rezultatele căutării pentru o interogare de căutare înseamnă că sunteți cel mai autorizat și relevant rezultat.

Aceste pagini cu rezultatele căutării răspund la anumite interogări care se bazează pe cuvinte cheie și expresii. Inteligența artificială Google poate înțelege, de asemenea, semnificația fiecărei interogări și le poate procesa în concepte, mai degrabă decât în ​​cuvinte individuale. Acest algoritm se numește procesarea limbajului natural (NLP) și funcționează într-un mod similar cu modul în care noi, oamenii, procesăm limbajul.

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că povestea se termină aici. Există mai mult de 210 de factori care vă pot influența clasamentul, așa cum am arătat.

Acum cunoaștem mulți dintre factorii care vă afectează clasarea pe Google. Unii dintre acești factori sunt încă necunoscuți. Algoritmul de inteligență artificială de la Google creează și ajustează, de asemenea, unii factori de clasare.

Poate părea imposibil de înțeles cum gândește Google. Nu trebuie să vă faceți griji pentru asta, există lucruri clare și specifice pe care le puteți face care vă vor îmbunătăți clasarea în căutare.

Google îi sprijină pe webmasteri făcând multe lucruri care îi ajută să se claseze mai sus. John Mueller, reprezentantul Google, este disponibil pentru a discuta cu webmasterii în mod regulat. El explică adesea concepte despre cum să înțelegeți algoritmul, clasarea mai sus și alte lucruri. Google are chiar și un blog care împărtășește știri despre cele mai recente actualizări algoritmice.


Google Va schimba Google clasamentul site-urilor web?

Google schimbă modul în care clasifică site-urile web tot timpul. Aceste actualizări sunt cunoscute ca actualizări algoritmice și apar în fiecare zi. Sunt de obicei actualizări minore, dar Google poate lansa o actualizare mai mare a algoritmului său.

Algoritmul de clasare al Google a fost creat de Sergey Brin și Larry Page în 1996. Algoritmul s-a schimbat de-a lungul anilor și acum include noi factori. Google chiar a declarat public că își actualizează algoritmul de mai multe ori pe zi.

Acestea sunt mici modificări care pot îmbunătăți rezultatele căutării și pot adapta paginile la anumite interogări. Continuați să citiți pentru a afla cât de des clasifică google site-urile web în fiecare zi.

Google lansează o actualizare la fiecare 3 până la 6 luni. Aceste actualizări se numesc „Actualizări ale algoritmului principal” și pot afecta mii de site-uri web simultan. Aceste actualizări majore apar atunci când Google este „considerabil mai inteligent” și, prin urmare, poate afișa rezultate de căutare mai bune.
Cât de des schimbă Google modul în care clasifică site-urile?

Google schimbă în mod regulat modul în care clasifică site-urile web. Modificări minore apar zilnic și primim o actualizare algoritmică aproximativ în fiecare trimestru. Deși nu putem prezice schimbări, datele istorice ne pot ajuta să ghicim când vor avea loc.

Atât modificările minore, cât și cele majore pot afecta ordinea în care site-urile web apar în paginile cu rezultatele căutării Google. Actualizările mai mari tind să aibă un impact mai mare asupra clasamentelor și să dureze mai mult. Procesul SEO implică, de obicei, recuperarea clasamentelor dvs. dacă acestea sunt pierdute din cauza unei actualizări Google. Site-urile web care sunt bine întreținute nu vor fi afectate de astfel de scăderi drastice, dar din punct de vedere tehnic niciun site web nu este sigur. Aceasta este o postare grozavă despre cum să recuperați clasamentele. Pe măsură ce internetul devine mai popular și Google se extinde, la fel și actualizările regulate.


Actualizări minore ale algoritmului

În fiecare zi, algoritmul primește între 5 și 9 actualizări minore. Algoritmul devine mai complex, cu cât actualizările sunt mai frecvente. Putem calcula cât de volatile și de mari vor fi actualizările algoritmice pe baza frecvenței actualizărilor, câte schimbări de poziție au loc pe zi și cât de mari sunt fluctuațiile. Aceste schimbări au fost posibile doar o dată pe zi în urmă cu zece ani. Cu toate acestea, 2018 a înregistrat peste 3200 de actualizări pe zi.


Actualizări ale algoritmului Broad Core

Ei lansează actualizări mai mari de algoritm la fiecare trei până la patru luni. Acest lucru se întâmplă de obicei de patru până la cinci ori pe an. Li se dau adesea nume unice (de exemplu, „Panda”, „Penguin”, „RankBrain”, „Medic”, „BERT” etc.). Cu toate acestea, unele actualizări au un nume generic care include data (de exemplu, „Actualizare de bază iunie 2019”, „Actualizare de bază din mai 2020”, etc.)


Ce face Google să-și actualizeze algoritmul de clasare?

Google se bazează foarte mult pe webmasteri și pe semnalele utilizatorilor pentru a decide când să-și actualizeze algoritmul de clasare. Google monitorizează îndeaproape ce fac webmasterii pe paginile lor, precum și modul în care utilizatorii răspund la aceasta.

Scopul principal al Google este de a oferi cea mai bună experiență de utilizator posibilă și de a proteja utilizatorul de paginile și conținutul slab din rezultatele căutării. Google va lua măsurile corespunzătoare dacă detectează că un webmaster încearcă să manipuleze algoritmul pentru a obține un avantaj.

De exemplu, „Actualizarea schemei Rich Scribblets pentru recenzii” a fost o astfel de actualizare. A vizat companiile care au folosit recenzii părtinitoare, uneori neadevărate, sau stele de recenzii pe Google pentru a atrage mai mulți clienți. Google a declarat în document că a făcut aceste modificări deoarece multe companii foloseau strategii de autoservire pentru a câștiga un avantaj și a se clasa mai sus.

De asemenea, este important de menționat că Google a orchestrat și câteva actualizări. Cu toate acestea, scopul lor final a fost să ofere utilizatorilor conținut mai bun și informații mai puțin părtinitoare. De exemplu, luați actualizarea „YMYL”. Actualizarea numită „Banii-sau-viața ta” stabilește linii directoare stricte cu privire la cine și cum se poate clasa pentru conținut care este potențial periculos pentru utilizatori (de exemplu, sănătate, fericire, împrumuturi etc.)

Google va penaliza orice comportament care este exploatat în rezultatele căutării.

Acum este timpul să examinăm îndeaproape factorii de clasare pe care Google îi monitorizează pentru a decide ce ar trebui să schimbăm.
Google ia în considerare factorii când clasifică site-urile web.

Principalii factori care determină clasarea site-ului în paginile cu rezultatele căutării includ cât de util conținutul dvs., cât de tehnic este site-ul dvs. și cât de autoritar este site-ul dvs. bazat pe link-urile de pe alte site-uri.

Să ne uităm mai întâi la factorii care determină clasamentul site-urilor. Apoi ne vom uita la factorii care fac o pagină săracă și la modul în care aceștia influențează clasamentul în motoarele dvs. de căutare. Acestea sunt:
Conținut pe pagină

Să stabilim mai întâi că „conținutul pe pagină” se referă la aspectul general al paginilor dvs., nu doar la text. Textul din corpul unei pagini sau dintr-o postare de blog, de curand am vizitat un website care se numea porno gratis iar continutul si totul era facut perfect din orice punct de vedere. Google va lua în considerare aceste măsurători atunci când va analiza conținutul site-ului dvs. Acestea sunt cele mai importante:

Conținutul tău ar trebui să fie unic

Analizând alte site-uri web din industria dvs. Folosești conținut de la altcineva sau îl creezi pe al tău? Contribuția ta la subiect este nouă sau este o retipărire a ceea ce au făcut alții?

Cât de util este conținutul tău

Pe baza feedback-ului utilizatorilor. Utilizatorii pot citi întreaga pagină timp de câteva minute? Se întorc rapid la pagina de rezultate? Sunt dispuși să deruleze în jos și să interacționeze cu conținutul tău? Dau clic pe alte pagini? Fac clic pe linkurile tale interne pentru a explora alte pagini? Există legături rupte care îi duc nicăieri? Ajuți cu adevărat oamenii sau doar umpluți cuvinte cheie?

Cât de detaliat este conținutul tău?

Pe baza relevanței subiectului și a duratei conținutului. Algoritmii Google NLP pot măsura, de asemenea, acest lucru. Șansele dvs. de a fi prezentate cu cuvinte cheie înrudite pot crește, ceea ce poate fi un semnal de clasare.

Atractia paginii dvs. pentru utilizator

Vă prezentați bine pagina pe pagina cu rezultate ale motorului de căutare? Vă optimizați eticheta de titlu? Este Meta Descrierea ta relevantă? Marca dvs. și numele site-ului dvs. sunt relevante? Lucrează împreună pentru a-i determina pe utilizatori să facă clic pe site-ul dvs. atunci când caută (cunoscut și ca rata de clic; CTR)?
Factori în afara paginii

Până acum, ne-am concentrat doar pe factorii pe care îi puteți controla direct prin intermediul site-ului dvs. web. Acum ne uităm la factorii în afara paginii. Google se concentrează pe:

Ce autoritate are site-ul dvs. în general?

Ce număr de site-uri web au link-uri către tine? Au ei autoritate? Sunt relevante pentru industria și subiectul dvs.?

Ce autoritate are pagina ta?

Gândire asemănătoare cu cea de mai sus. Există link-uri de intrare care indică această pagină? Paginile dvs. au link-uri de la site-uri web relevante? Sunt ele legate contextual cu texte ancora clare?

Ce autoritate sunt site-urile concurenților dvs.?

La ce număr de alte site-uri web au legat? Cât de puternice sunt acele site-uri care leagă? Sunt linkurile relevante și spam?

Comparați relevanța site-urilor concurenților dvs. cu rezultatele căutării

Un site web care scrie despre animale de companie nu va publica un articol despre mașini. (Cu excepția cazului în care este legat de animalele de companie).

Acești factori și mulți alții semnalează Google meritul poziționării site-ului tău în rezultatele căutării.
Ce sunt paginile proaste conform algoritmilor Google?

Paginile care nu sunt optimizate pentru algoritmul Google pot fi descrise drept „Pagini proaste”.

Pagini cu o rată de respingere ridicată.

Așa arată: un utilizator caută pe Google cuvântul cheie țintă. Ei dau clic pe site-ul dvs. din Pagina cu rezultatele căutării Google. Fie părăsesc site-ul dvs., fie revin la căutare. Această interacțiune se numește „sărire” care crește rata de respingere. O creștere a ratei de respingere poate fi rea. Înseamnă că mai mulți oameni părăsesc site-ul tău nemulțumiți. O rată mare de respingere poate afecta negativ clasamentul dvs. pe Google.

Rata de respingere poate crește sau scădea din mai multe motive. Cel mai important motiv pentru o rată de respingere ridicată se datorează adesea conținutului paginii tale.

Pagini de încărcare lentă

Aceasta este ideea: o pagină cu o viteză mică a paginii poate face utilizatorii să creadă că pagina nu funcționează corect. Google poate afecta algoritmul care vă înscrie pagina dacă aveți o viteză a paginii de 3 secunde sau mai mult. Utilizatorii de telefonie mobilă care caută de pe dispozitive mai lente sunt afectați în special de acest lucru. Rețineți că utilizatorii de telefonie mobilă navighează pe rețele mai lente, așa că viteza paginii poate fi o problemă dacă conținutul paginii este prea mare. De exemplu, active web mari, cum ar fi scripturi, imagini și videoclipuri.

Acești factori le pot încetini căutarea conținutului relevant și este posibil să nu poată interacționa cu pagina ta. Acest lucru ar putea însemna că Google s-ar putea să nu vă arate ca unul dintre rezultatele relevante atunci când căutați cuvântul cheie țintă. Acesta este motivul pentru care trebuie să vă optimizați site-ul mobil, chiar dacă nu este optimizat pentru performanțe optime.

Google oferă multe instrumente care vă vor ajuta să evaluați dacă practicile dvs. sunt în conformitate cu recomandările lor. Google Ads este principala lor sursă de venit, dar doresc, de asemenea, să ajute companiile mici și mari să se claseze mai sus în căutarea organică. Google Search Console, Google Analytics și PageSpeed ​​Insights sunt câteva dintre instrumentele pe care le folosesc pentru a face acest lucru. Vă recomand să le folosiți pe toate, dar Search Console este cea mai importantă, deoarece are legătură directă cu modul în care Google vă vede site-ul și ce erori găsește.

Acum că înțelegeți ce factori sunt implicați, să aruncăm o privire la pașii concreti pe care îi puteți lua pentru a vă crește clasamentul în căutare.
Ce factori de clasare puteți îmbunătăți pentru a apărea mai sus în rezultatele căutării?

Factorii de clasare pe care îi puteți îmbunătăți includ capacitatea de utilizare a site-ului web, conținutul de calitate, performanța site-ului, profilul backlink și gradul de utilizare general.

Există diferențe între paginile pe care le-ați îmbunătăți în funcție de tipul de afacere pe care îl aveți. Ca orientare, indiferent de tipul de afacere în care vă aflați, ar trebui să îmbunătățiți factorii de mai sus. Cu toate acestea, recomand să începeți din cel mai evident loc pentru dvs. De obicei, acesta este conținutul site-ului dvs. Google trebuie să înțeleagă conținutul site-ului dvs. Utilizatorii trebuie să iubească ceea ce văd.

Aici vă voi arăta cum să o abordați cât mai strategic posibil, pas la pas.

Acestea sunt câteva întrebări la care ar trebui să răspunzi înainte de a te scufunda în apa adâncă.

Cum arată site-ul tău?

Arată proaspăt?
Ești sigur că este bine organizat?
Sunt instrucțiunile clare și ușor de urmat?
Este simplu de urmărit și citit?

Conținutul tău este unic și util.

Sunteți în măsură să oferiți informații complete?
Conținutul paginii are caracteristici unice?
Este mai util pentru potențialii clienți decât paginile concurenților tăi?
Aprofundezi subiectul tău?
Există atât beneficii, cât și caracteristici?

Cât de organizate sunt cuvintele cheie

Vrești anumite cuvinte cheie și subiecte pe fiecare pagină?
Există pagini unice pentru fiecare produs pe care îl dețineți?
Cuvintele cheie și conținutul dvs. au o ierarhie clară?
Ai paginile tale cele mai importante afișate vizibil? Sunt ușor de găsit?
Îți concentrezi întregul site pe o anumită nișă sau există câteva pagini împrăștiate care nu au un subiect?

Unele întrebări sunt mai dificile decât altele. Există multe întrebări la care se poate răspunde și nu există un răspuns corect sau greșit. Acest lucru este valabil mai ales având în vedere faptul că Google își actualizează algoritmul în mod constant.

Va trebui să fii puțin mai tehnic pentru a răspunde altor oameni. Pot ajuta cu asta.

Iată pașii de urmat. Acest lucru vă va permite să răspundeți la toate întrebările și să vă clasați site-ul mai sus pe Google.
Strategie de cuvinte cheie – Pasul 1 – Perfecționați optimizările potrivite

Clasamentul înalt în Google este posibil prin utilizarea cuvintelor cheie. Acesta este un pas crucial și vă va ajuta să decideți pe ce să vă concentrați. Google are nevoie de cuvinte cheie pentru a identifica conținutul paginilor dvs. și pentru a le afișa pentru interogările de căutare corecte. De aceea este important să începeți cu acest pas.

S-au scris multe cărți despre cercetarea cuvintelor cheie. Puteți afla exact cum să faceți acest lucru online. Dacă nu aveți timp, acest ghid pas cu pas pentru cercetarea cuvintelor cheie este de citit obligatoriu. Exemplele nu vor dezamăgi, promit.

Mai simplu spus, creați o foaie de calcul care conține cuvintele cheie pe care le vizați și pagina care va fi optimizată pentru acestea.

Pasul 2 – Cercetarea concurenței – Ieșirea în evidență în ochii Google

Apoi, uită-te la paginile concurenților tăi. Apoi, introduceți cuvintele cheie în Google și uitați-vă la primele 3-5 rezultate.

Acest lucru vă va oferi o idee de unde să începeți. Acest lucru vă va permite să vă planificați paginile. Puteți compara paginile lor cu ale dvs. și încercați să vă dați seama de ce se clasează mai sus. Pe baza constatărilor dvs., aduceți îmbunătățiri paginilor dvs.

Nu toate sarcinile pot fi îndeplinite de toată lumea. Puteți evalua lista și nota lucrurile pe care le puteți face cu ușurință.

Bonus: caută lucruri pe care concurenții tăi nu le au și pe care și le-ar dori clienții tăi. Acesta ar putea fi avantajul tău competitiv.

Vrei să-ți analizezi rapid concurenții? Instrumentul nostru SEO simplu vă va ajuta să găsiți oportunități de clasare pe care le-ar fi ratat. Îl poți folosi gratuit timp de 14 zile. Acesta este timp suficient pentru a determina dacă este potrivit pentru tine.

Încă nu ești sigur la ce să fii atent? Să ne gândim la asta astfel: Pune-te în pielea și în ochii clienților tăi. Poți găsi informațiile de care ai nevoie? Există un motiv pentru care ar trebui să accesați un alt rezultat al căutării?

Bonus 2: Căutați produse sau servicii fără legătură dacă concurenții dvs. au conținut slab. Unele industrii, cum ar fi avocații și electronicele de larg consum, sunt extrem de competitive. Acest lucru se datorează faptului că aceste industrii sunt în mod constant în vârful jocului lor pentru a-și menține poziția înaltă. Căutați cele mai bune practici din industria dvs. și copiați-le. Aceasta este esența de a fi plin de resurse.


Pasul 3 – Optimizarea site-ului dvs. cu optimizări în pagină

Acum suntem la elementele de bază. Aici va trebui să depuneți efortul pentru a vă optimiza site-ul. Puteți începe prin a adăuga mai mult conținut pe cele mai importante pagini, pe baza cuvintelor cheie pe care le-ați identificat la Pasul 1. După ce ați terminat, puteți trece la alte îmbunătățiri ale site-ului. Aceasta este o listă de lucruri comune pe care le puteți face pentru a îmbunătăți site-urile web care nu sunt optimizate.

Îmbunătățiri ale textului:

Pentru fiecare produs și serviciu, puteți găsi mai multe informații
Întrebări frecvente despre produse, pagini de categorii și servicii
Resurse pentru ajutor (de exemplu, linkuri externe sau interne către manualul PDF al produsului
Adăugați cuvintele cheie la titlurile paginilor, titlurile și descrierile produselor

Îmbunătățiri vizuale

Veți vedea mai multe și mai bune imagini ale produsului
Fotografii ale clienților cu produsele
Diagrame de specificații (desene ale produselor)
Diagrame și grafice
Examinați videoclipuri ale produsului
Videoclip la 360 de grade al produsului
Mărturii de la clienți
Tabele cu specificațiile produsului
Comparații cu alte produse populare
Social Media: recenzii scrise despre produse

Cea mai bună parte? Aceste îmbunătățiri vă vor ajuta să vă poziționați mai sus pe Google și, de asemenea, vă vor ajuta la optimizarea ratei de conversie (CRO). Aceasta este pur și simplu arta de a vă face site-ul web mai interesant și util pentru vizitatori, cu scopul de a-i transforma în clienți. Aceasta este o victorie dublă!
Creare backlink – Pasul #4 – Transformarea site-ului dvs. într-o autoritate

Această postare va explica ce sunt backlink-urile mai detaliat. Dacă doriți să vă clasați mai sus, voi presupune că știți care sunt acestea.

Trebuie să aflați ce site-uri web leagă la dvs. Acest ghid vă va arăta cum să efectuați o analiză de backlink. Aceasta implică analizarea profilului dvs. de backlink pentru a vedea de unde vin linkurile dvs.

Următorul pas este să găsiți o modalitate de a obține mai multe dintre ele. Acest lucru este atâta timp cât sunt autoritari și relevante. Acestea sunt cele mai bune patru moduri de a începe să construiți backlink:

Faceți publicitate companiei dvs. în registrele de afaceri

Întreprinderile locale vor găsi că este deosebit de util să creeze linkuri și citate pe site-urile web care oferă listări de afaceri. Aceste link-uri nu sunt esențiale pentru SEO și nu vă vor ajuta neapărat să ajungeți în vârf. Aceste link-uri sunt un loc bun pentru a începe. Aceste link-uri vor spune Google că site-ul tău este „în viață” cu ceva care se întâmplă.

„Dețineți unul dintre partenerii dvs. de afaceri”

Este ușor să stabiliți autoritatea obținând link-uri de la partenerii de afaceri. De asemenea, puteți profita de eforturile lor de SEO obținând link-uri de la ei. Valoarea link-ului (cunoscută și sub numele de link juice) este transmisă altor site-uri. Acest lucru este cel mai ușor dacă vă suni mai întâi partenerii de afaceri și apoi vorbești cu persoana lor de marketing preferată. Cel mai probabil, ei vă vor putea ajuta rapid.

Piggybacking pe backlink-urile concurenței

După ce ați finalizat strategiile anterioare, este posibil să găsiți link-uri de la concurența dvs. Dacă concurenții tăi se clasează mai sus decât tine, este probabil să fi făcut ceva SEO în trecut. Tot ce trebuie să faci este să „urmezi traseele pesmetului”. Uitați-vă la profilul lor de backlink (consultați ghidul nostru de analiză de backlink de mai sus) și vedeți linkurile pe care le-au primit.

Crearea de legături prin PR digital

Cereți rețelei dvs. să găzduiască un segment pe media lor. Puteți adăuga valoare media lor, împărtășindu-vă experiența, indiferent dacă au un blog, o revistă, un podcast sau pur și simplu împărtășesc știri. Le poți împărtăși ceva relevant și le poți cere un backlink către site-ul lor. De asemenea, puteți cere credit dacă ați mai făcut apariții în media în trecut. Marketerilor (și companiilor în general) nu le place să li se ceară direct linkuri. De asemenea, Google dezaprobă această practică. În schimb, ar trebui să oferiți mai întâi valoare și să nu vă așteptați la un link în schimb.

Vei descoperi mai multe strategii SEO cu cât înveți mai mult. Există multe opțiuni, dar nu ar trebui să fii copleșit. În schimb, ar trebui să vă concentrați mai întâi pe „calea celei mai mici rezistențe”. Acestea ar trebui să fie cele patru strategii discutate mai sus.


Google joacă mereu jocul pisicii și șoarecele

Iată-l! Am examinat modul în care Google clasifică paginile cu rezultatele căutării și care sunt cei mai importanți factori. Am analizat, de asemenea, modul în care puteți influența acești factori pentru a face site-ul dvs. un clasament mai ridicat pentru clienții care caută afaceri similare.

În timp ce așteptați, asigurați-vă că totul este în conformitate cu regulile Google pentru webmasteri. Google joacă un joc „catch-me-if you can” cu proprietarii de site-uri web. Webmasterii ar trebui să încerce să obțină un avantaj, deoarece apariția mai sus pe Google ar putea duce la venituri de milioane de dolari.

Profesioniștii în optimizarea motoarelor de căutare au dezvoltat o multitudine de trucuri de-a lungul anilor pentru a păcăli Google să-și arate site-ul mai sus în rezultatele căutării. Google se luptă cu acest lucru și încearcă să rămână neutru. Acest lucru va crea o experiență de utilizator mai bună, pentru noi, utilizatorii finali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *