Contactați-ne Pagina SEO: Cum să vă optimizați pagina de contact
Vizitatorii site-ului, clienții potențiali și partenerii se așteaptă să găsească mai multe informații pe pagina ta „Contactează-ne” decât doar numărul de telefon și adresa. Gândește-te la pagina ta de contact ca la un loc în care poate fi aplicat SEO. Ar trebui să fie ușor de utilizat. Aceste practici vă vor îmbunătăți SEO și vă vor ajuta să construiți încredere cu potențialii clienți. Înainte de a începe, amintiți-vă că fiecare pagină de contact are un scop. Persoanele care le vizitează caută informații despre dacă sunteți sau nu o companie legitimă, unde vă aflați și cum vă pot contacta.
- Includeți numele companiei, adresa și numărul de telefon
Este esențial să includeți numele companiei, adresa, numărul de telefon sau NAP (cunoscut și de asemenea). Acest lucru vă va ajuta să găsiți compania mai ușor atunci când oamenii caută la nivel local. Companiile locale ar trebui să implementeze NAP pe site-ul lor web pentru a avea o poziție ridicată în Căutarea locală.
NAP reprezintă numele companiei, adresa fizică și numărul de telefon. Este cea mai importantă informație de pe site-ul dvs. Este folosit atât de algoritm, cât și de utilizatori pentru a evalua cât de demn de încredere și de relevant este site-ul dvs. web pentru căutarea lor.
NAP-ul dvs. trebuie să fie consecvent pe pagina dvs. și să se potrivească cu lista dvs. Compania mea pe Google. Google nu va fi bucuros să vadă informații care sunt inconsecvente în fața, subsolul sau în paginile de servicii. Ar trebui să vă asigurați că întregul site web este în concordanță cu NAP. Aceasta înseamnă că numele companiei, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail ar trebui să se potrivească cu informațiile din profilul companiei Compania mea pe Google.
- Enumerați serviciile pe care compania dumneavoastră le oferă
Google și utilizatorii finali vor beneficia de adăugarea zonei dvs. de servicii. Stabilește acoperire pentru potențialii clienți. Acest lucru vă ajută să vă poziționați mai sus în Google, deoarece este mai probabil ca Google să recomande companii care sunt mai aproape de clientul dvs. care caută o soluție.
Este grozav pentru companie să aibă o anumită zonă de servicii. Te ajută să fii mai în ton cu clienții tăi și cu problemele cu care se confruntă în fiecare zi. Acest lucru vă permite să creați conținut mai relevant pentru SEO, copywriting, publicitate și marketing.
De asemenea, oferă Google semnale relevante despre unde ar trebui să vă afișeze afacerea pe Google Maps, atunci când clienții caută cuvintele dvs. cheie.
- Orele de vacanță și orele de deschidere ar trebui să fie listate
O pagină de contact ar trebui să includă și informații despre cum vă pot contacta clienții. Aceasta este o altă modalitate de a construi încrederea cu potențialii clienți și de a demonstra că sunteți o afacere legitimă.
Motoarele de căutare vă pot afișa date îmbogățite direct în rezultatele căutării atunci când cineva caută în afacerea dvs.
Întreprinderile fizice locale, de exemplu, ar trebui să aibă ore de deschidere. Companiile cu mai multe locații ar trebui să enumere clar orele de deschidere pe site-urile lor web și pe Google Maps. Clienții care doresc să viziteze un magazin pot găsi că este valoros să știe când se închid.
- Creați o meta-descriere și un titlu care sunt optimizate
SEO se referă la personalizarea modului în care pagina dvs. apare în rezultatele căutării. Descrierile meta și etichetele de titlu care sunt relevante pentru pagina dvs. vor încuraja utilizatorii să facă clic pe ele. Acest lucru, la rândul său, vă va aduce mai mulți clienți. Mai jos, vă vom arăta cum să creați o etichetă de titlu SEO și o meta descriere pentru pagina dvs. de contact.
- Numiți echipa de asistență pentru clienți
Dacă doriți să evitați să aveți prea mult conținut, listarea membrilor echipei poate fi o strategie excelentă. Dacă aveți o companie mare, listarea tuturor membrilor echipei pe pagina de contact poate fi prea mult. Puteți ajuta clienții prin simpla enumerare a angajaților direct responsabili de asistența clienților. Ați putea, de exemplu, să enumerați doar angajații de asistență pentru clienți.
De asemenea, puteți construi încredere cu clienții existenți și potențiali, afișând persoane reale pe site-ul dvs. web. Acest lucru poate duce la o satisfacție sporită a clienților și în cele din urmă la mai multe vânzări.
- Asistență prin chat sau adăugați un formular de contact
Un formular de contact poate fi adăugat la pagina dvs. de contact pentru a o face mai interactivă și pentru a reduce cantitatea de text. Chiar dacă au o problemă urgentă, se vor simți mai în siguranță știind că ești disponibil să ajuți.
Uneori, tot ce își doresc clienții este să fie auziți. Oferirea acestei opțiuni poate ajuta la creșterea satisfacției clienților. Clienții fericiți vor avea mai multe șanse să vă îndrume către alții și să facă din nou afaceri cu dvs., ceea ce vă poate ajuta marca să se ridice în rezultatele căutării.
De asemenea, puteți opta pentru un plug-in de asistență prin chat. Rețineți că veți rula scripturi extern pe site-ul dvs. în acest scenariu, ceea ce ar putea încetini site-ul dvs. Aceste conținuturi JavaScript sunt adesea mai greu de citit pentru motoarele de căutare și nu oferă nicio valoare SEO.
Concluzia în orice caz este că una dintre aceste soluții va fi mai bună decât cealaltă. Este întotdeauna mai bine să ajutați clienții decât să vă concentrați pe valori individuale. Aceste alte valori sunt adesea rezultatul unor clienți mulțumiți și pot fi influențate direct de ei.
- Folosiți un îndemn convingător
Vă recomandăm să adăugați un CTA la pagina dvs. de contact pentru a o optimiza pentru SEO. CTA-ul fiecărei pagini ar trebui să fie direct legat de scopul acesteia. Paginile de contact au un singur scop. Clienții trebuie să ia legătura cu tine.
Acest lucru va îmbunătăți gradul de utilizare al site-ului dvs. și vă va ajuta să mențineți vizitatorii implicați cu conținutul dvs. Este un semn că ai un brand puternic pe care oamenii îl iubesc și îl păstrează pe site-ul tău. Acest lucru poate duce la un clasament mai mare în motoarele de căutare pe termen lung.
- Vizualizează-ți locația fizică
SEO poate fi îmbunătățit prin adăugarea de imagini și videoclipuri din locația dvs. Îi ajută pe clienți să găsească modalitatea corectă de a-i ajuta atunci când au nevoie.
Acest lucru este deosebit de important dacă aveți clienți care interacționează în orice fel cu sediul dumneavoastră. Poate ajuta la creșterea încrederii. O locație curată și bine întreținută este o reflectare pozitivă a afacerii dvs. Arată că îți pasă de clienți și de problemele pe care le rezolvi.
- Adăugați orice informații suplimentare
Dacă scrieți conținut, adăugarea de informații suplimentare în paginile dvs. este o modalitate excelentă de a crește valoarea site-ului dvs. Aceasta ar putea include metode alternative de contact (de exemplu, prin fax) sau dacă clienții au opțiunea de a face afaceri cu dvs. prin furnizori terți. De asemenea, puteți enumera timpii de răspuns pentru fiecare canal dacă există mai multe moduri prin care clienții vă pot contacta.
- Adăugați marcajul pentru schema ContactPage
„Markup Schema ContactPage este o modalitate rapidă și ușoară de a face motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul paginii dvs. de contact. Schema, un standard web global pentru microdate, a fost creat în 2011 de companiile de motoare de căutare Google și Yahoo, Microsoft și Yandex. Ajută la căutare. motoarele returnează rezultate mai relevante utilizatorilor care caută pe baza conținutului paginii.
Motoarele de căutare pot afișa informații bogate despre modul în care clienții vă pot contacta prin marcarea paginii dvs. cu cuvântul cheie „ContactPage”. Acest lucru vă poate ajuta să faceți rezultatul căutării dvs. să iasă în evidență față de potențialii clienți care sunt interesați să contacteze companii din industria dvs.
- Încorporați widgetul Google Maps
O caracteristică excelentă din punctul de vedere al utilizatorului este încorporarea widgetului Google Maps în pagina dvs. de contact. Acest lucru permite utilizatorilor să vadă rapid locația casei dvs. De asemenea, adaugă mai mult conținut, ceea ce face pagina ta mai atrăgătoare pentru Google.
- Pot fi adăugate dovezi sociale, mărturii sau recenzii
Este mai probabil ca clienții potențiali să vă viziteze pagina de contact înainte de a decide dacă vor face sau nu afaceri cu compania. Este o idee inteligentă să includeți recenzii de la clienți mulțumiți despre compania și produsele dvs. Acest lucru îi va încuraja pe potențialii clienți să-ți exploreze compania în continuare sau să facă afaceri cu tine. Acest lucru vă poate spori și credibilitatea. Acest lucru vă îmbunătățește marca, ceea ce este crucial pentru SEO.
- Faceți legături interne către resurse utile
Deoarece sunt adesea inserate contextual, linkurile interne pot fi o modalitate excelentă de a adăuga mai mult conținut scris în paginile tale de contact. Ele sunt, de asemenea, cruciale pentru optimizarea paginilor cu SEO. Ideea de a avea link-uri interne pe care le poți include pe pagina ta de contact te inspiră să scrii conținut. Conținutul scris este un alt factor important în clasament. Puteți, de asemenea, să vă conectați la orice birou de asistență de unde clienții pot primi ajutor.
- Dacă este cazul, adăugați linkuri externe
Dacă produsele dumneavoastră sunt producții originale, puteți enumera furnizorii pe pagina de contact. Puteți apoi să vă conectați la site-urile lor web. Conectarea contextuală la link-uri externe vă poate îmbunătăți credibilitatea față de potențialele potențiale și existente.
Alternativ, multe industrii au o agenție guvernamentală care supraveghează și este responsabilă față de toate companiile din acel sector. Dacă este cazul, puteți adăuga și un link extern la informațiile de contact ale acestor autorități (sau sindicate).
- Continuați să utilizați conținutul din pagina „Despre”.
Puteți, de asemenea, să reformulați conținutul din pagina dvs. despre despre dacă mai aveți nevoie de mai mult conținut. În special, informațiile generale despre compania dumneavoastră sunt utile clienților. De asemenea, puteți include detalii dacă există mai multe locații.
Rețineți, totuși, că pagina de contact ar trebui să fie simplă și ușor de navigat, așa că nu includeți niciun detaliu despre companie, cum ar fi fondarea, misiunea, viziunea sau operațiunile de zi cu zi.
Dacă aveți prea mult conținut, poate duce la confuzie pentru potențialii clienți. Clienții care nu pot găsi informațiile de contact potrivite pot lăsa recenzii negative despre dvs. Acest lucru poate duce la pierderea mărcii online, a reputației și a SEO, ceea ce este deosebit de important pentru afacerile locale.
Ce se întâmplă dacă pagina ta despre pagina nu este optimizată? Vă avem spatele. Acest articol despre SEO pentru Despre noi vă va ghida prin cum să scrieți conținut ucigaș care reprezintă cele mai bune calități ale companiei dvs.
Cum să creezi o meta-descriere SEO pe pagina ta de contact
Poate fi dificil să scrii o meta descriere pe pagina ta de contact. Vă vom ajuta să îl optimizați. Ține cont de scopul meta descrierii.
Google va rescrie meta-descrieri mai puțin pertinente, așa că asigurați-vă că aveți o meta-descriere concisă. Ar putea părea tentant să lăsați meta descrierea goală. Acest lucru poate duce la afișarea de conținut aleatoriu pe pagină. Google dorește cât mai multe informații despre pagină. Chiar dacă Google încearcă să aleagă cele mai relevante părți, de obicei, informațiile nu sunt structurate într-un mod „meta-descriere” pe paginile de contact. În imaginea de mai jos, de exemplu, puteți vedea cum Google a extras text din câteva link-uri rapide de pe pagină.
Scrierea unei descrieri descriptive care este relevantă și invitantă poate încuraja mai multe clicuri. O meta-descriere precum cea prezentată mai jos poate încuraja utilizatorii să simtă că au găsit resursa potrivită.
Această meta-descriere este atât captivantă, cât și acționabilă, după cum puteți vedea. Promovează conținutul pe care utilizatorii îl pot găsi pe pagină folosind verbe și cuvinte de acțiune. Propoziția „Verificați meniul nostru de catering” dă impresia că utilizatorii pot găsi cu ușurință meniul pe pagina de contact.
Compania a descoperit o modalitate excelentă de a-și menține utilizatorii pe site-ul lor mai mult timp: afișarea meniurilor. Acest lucru vă permite, de asemenea, să adăugați conținut la pagina dvs. de contact, evitând astfel conținutul subțire.
Ghidul nostru pentru a scrie meta descrieri mai bune pentru SEO este un loc minunat de început.
Cum să creați o etichetă de titlu SEO pe pagina dvs. de contact
Poate fi descurajan să optimizați titlul paginii de contact pentru SEO. Este esențial să îi convingi pe utilizatori să facă clic pe rezultatul tău și să nu ajungă accidental la pragul concurentului tău. Să discutăm acum cum să creați titluri eficiente pentru pagina dvs. de contact.
Evitați tentația de a scrie etichete de titlu pentru rezultatele motorului de căutare. Eticheta dvs. de titlu poate fi un factor de clasare. Cu toate acestea, scopul principal al conținutului dvs. este de a scrie pentru utilizatori și apoi de a optimiza pentru motoarele de căutare mai târziu. Acest lucru vă va asigura că conținutul dvs. este natural și nu este generat automat. Google nu va înlocui titlul paginii dvs. cu conținut pe care îl consideră mai relevant pe măsură ce algoritmul se îmbunătățește în timp.
Similar meta descrierilor și etichetelor de titlu, ar trebui să includeți și cuvinte de acțiune. Deoarece îi încurajează pe utilizatori să facă clic, expresii precum „contactează-ne acum” vor face pagina ta să iasă în evidență de restul rezultatelor căutării.
Google nu va afișa titlul paginii dvs. dacă are mai mult de 50-60 de caractere. De asemenea, nu uitați să includeți valoare în titlul paginii dvs. În caz contrar, ar putea dura prea mult și să-i lase pe utilizatori să se întrebe ce este.
Punctul principal ar trebui să fie întotdeauna în partea de sus a titlului. Apoi, adăugați porțiunea de susținere a titlului după un caracter delimitator. Aceste caractere includ două puncte, virgulă sau simbolul barei verticale (conductă).
Puteți economisi spațiu folosind un truc inteligent. Puteți folosi abrevieri comune dacă rămâneți fără spațiu, cum ar fi atunci când aveți un nume de marcă lung. Acest lucru va permite titlurilor paginilor să comunice întreaga propunere de valoare, rămânând în același timp în limita de caractere Google.
Ghidul nostru vă va arăta cum să creați titluri de pagini mai bune pentru SEO.
Ce cuvinte cheie SEO funcționează cel mai bine pe o pagină numită „Contactați-ne”?
Poate fi dificil să folosești cuvinte cheie SEO pe paginile tale de contact. Acest lucru se datorează faptului că cuvintele cheie SEO sunt importante. Cu toate acestea, trebuie să le utilizați corect. Google poate fi confuz dacă folosiți prea multe cuvinte cheie în pagina de contact. Să aruncăm o privire la cuvintele cheie pe care ar trebui să le utilizați și la cum să le implementați pe pagina dvs. de contact.
În general, puteți include cuvinte cheie care descriu afacerea dvs. pe pagina de contact. Paginile de contact nu ar trebui să fie optimizate pentru un anumit cuvânt cheie, dar paginile de destinație pot. Cuvintele dvs. cheie principale ar trebui să fie reduse la minimum. Păstrați-vă serviciile de top concise și concise.
Conținutul unei pagini „Contactați-ne” este adesea foarte subțire, așa că este puțin probabil să aveți șansa de a utiliza aceste cuvinte cheie de mai multe ori. Ăsta este un lucru bun. Această pagină nu este optimizată pentru un anumit cuvânt cheie, cum ar fi paginile dvs. de destinație.
În schimb, utilizați cuvinte cheie care descriu esența companiei dvs. Acest lucru face ca Google Maps să afișeze mai ușor adresa companiei dvs. în pachetul de hărți locale. Morningtrain este compania noastră soră. Nu aveți nevoie de mai mult de două propoziții pentru ca serviciile dvs. de top să fie menționate.